بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری

روشاپارس رایانه با داشتن تیمی قدرتمند از متخصصین، قادر است شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌تان کمک کند کاربران می توانند برای بازیابی تصاویر، ویدئو ها و آهنگ هایی که به صورت تصادفی از رایانه، درایو USB، دوربین دیجیتال و سایر ابزار های ذخیره این فایل ها حذف شده اند و از دست رفته اند، به ما رجوع کنند. روشاپارس به شما در بازیابی تصاویر و خاطرات شیرین خود کمک خواهد کرد!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

pc3000 چیست؟

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ
 پی سی 3000 ( PC-3000) نام تجاری یک سری از محصولات شرکت ACE Laboratory میباشد .این محصولات پیشرفته ترین ابزار در نوع خود در دنیا هستند.سالها تجربه در زمینه هارددیسک ، دانش ژرف و کار روزانه منجر به گشایش راهی شد تا به یک ابزار افسانه ای به نام PC-3000 دست یابی شود. تکنولوژی منحصر بفرد PC-3000 حقیقتاً یک پیشرفت بزرگ در دنیای بازیابی اطلاعات است . این تکنولوژی توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و کاملاً استادانه و با دقت فراوان در موسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شد و در نهایت جهت تعمیرات و بازیابی اطلاعات سخت افزارهای نگه دارنده اطلاعات ( Storage) توسعه پیدا کردند.در همه ی موارد ، PC-3000 بهترین ابزار سخت افزاری- نرم افزاری جهت بازیابی اطلاعات است و تنها راه حل تخصصی است که اکثر موارد بازیابی اطلاعات توسط آن قابل حل است . این محصولات دارای طبقه بندی خاص میباشند و موارد کاربردی خاصی نیز دارند. محصولات PC-3000 پی سی 3000 در بر گیرنده شش ابزار پکیج مختلف است به قرار زیر:
PC-3000 for Windows UDMA
Data Extractor for Windows UDMA
PC-3000 Portable
PC-3000 SCSI
Data Extractor SCSI
PC-3000 Flash SSD Edition
     
       
 

  لازم است یادآور بشوم که هرکدام از این محصولات یک پکیج نرم افزاری و سخت افزاری ، همراه با قطعات و ابزارآلات خاص و مرتبط با خود هستند . بطور مثال PC-3000 for Windows UDMA دارای نرم افزار اصلی مربوط به خود و یک کارت PCi اختصاصی و کابل های ارتباطی IDE و قطعات سخت افزاری مبدل انواع هارددیسک ها به IDE و ترمینال مخصوص ارتباط RX-TX و... میباشد. این ابزار نرم افزاری و سخت افزاری جهت ترمیم و تعمیر هارد دیسک بکار میرود و هر کدام از این محصولات قابلیت اتصال به یک نرم افزار حرفه ای بی مانند دیگر به نام دیتا اکسترکتور DAta Extractor هستند.بوسیله این نرم افزار قادر هستید عملیات بازیابی اطلاعات را بصورت کاملا" حرفه ای انجام دهید. توجه داشته باشید که نرم افزار دیتا اکسترکتور به تنهایی قادر به کار نمی باشد و فقط در محیط های PC-3000 for Windows UDMA و یا PC-3000 SCSI کار میکند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی