بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری

روشاپارس رایانه با داشتن تیمی قدرتمند از متخصصین، قادر است شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌تان کمک کند کاربران می توانند برای بازیابی تصاویر، ویدئو ها و آهنگ هایی که به صورت تصادفی از رایانه، درایو USB، دوربین دیجیتال و سایر ابزار های ذخیره این فایل ها حذف شده اند و از دست رفته اند، به ما رجوع کنند. روشاپارس به شما در بازیابی تصاویر و خاطرات شیرین خود کمک خواهد کرد!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود O&O DiskRecovery v9.0 Build 252 Tech Edition x86/x64 - نرم افزار بازیابی آسان فایل ها

یکی از مشکلاتی که برای اکثریت اتفاق می افتد پاک شدن فایل های مهم است. احتمالاً برای شما اتفاق افتاده است که فایلی را به اشتباه پاک کرده باشید و یا در اثر بروز مشکلات نرم افزاری قسمتی از اطلاعات مهم شما پاک شده باشد.
O&O DiskRecovery نرم افزاری موثر برای یافتن و بازیابی فایل های پاک شده شما می باشد. این نرم افزار بصورت سکتور به سکتور هارد دیسک، مموری کارت، دوربین های دیجیتال و سایر رسانه های ذخیره سازی اطلاعات را بررسی کرده و در صورت پیدا کردن فایل های حذف شده آنها را به سادگی بازیابی می کند. به کمک این برنامه می توانید فایل های پاک شده از داخل Recycle Bin را حتی بعد از پاک شدن قطعی نیز بازیابی کنید. همچنین قبل از بازگرداندن هر گونه فایلی می توانید لیست فایل های قابل بازیابی را مشاهد کنید و به انتخاب خود هر یک را بازیابی کنید. این برنامه همچنین توانایی بازیابی اطلاعات دیسک های فرمت شده را نیز قادر می باشد و نیز امکان بازیابی بیش از 300 فرمت را برایتان مهیا می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار O&O DiskRecovery:
- جستجوی سریع فایل ها و هارد دیسک
- امکان جستجوی سریع پارتیشن های آسیب دیده و فرمت شده
- دارای Wizard پیشرفته برای جستجو و بازیابی
- تشخیص بیش از 350 نوع فایل و 300 پسوند فایل
- سرعت بالا در اسکن و بازیابی
- پشتیبانی از تمام هارد دیسک ها، درایوهای قابل تغییر، کارت مموری مانند USB و دوربین های دیجیتالی
- و ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۱
data recovery

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی