بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری

روشاپارس رایانه با داشتن تیمی قدرتمند از متخصصین، قادر است شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌تان کمک کند کاربران می توانند برای بازیابی تصاویر، ویدئو ها و آهنگ هایی که به صورت تصادفی از رایانه، درایو USB، دوربین دیجیتال و سایر ابزار های ذخیره این فایل ها حذف شده اند و از دست رفته اند، به ما رجوع کنند. روشاپارس به شما در بازیابی تصاویر و خاطرات شیرین خود کمک خواهد کرد!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه


ممکن است برای شما نیز چنین پرسشهایی پیش آمده باشد:

۱- بنده یک هارد خراب دارم که اطلاعات مهمی روی آن دارم چطور می توانم اطلاعات را بازیابی کنم.

۲- براثر یک غفلت اطلاعات مهمی (شامل پروژه ها و عکس های خانوادگی ام) از روی هارد پاک شده است آیا امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته وجود دارد؟

در ادامه‌ی این مطلب روشاپارس رایانه تجربیات خود را در اختیارتان میگذارد:

مرحله‌ی اول: تخمین شرایط

اولین کاری که باید انجام دهید این است که شرایط را ارزیابی کنید. اگر می توانید هارد خود را به یک سیستم سالم متصل کنید. هارد را می توانید به کمک کابل هایی که در بازار یافت می شوند انجام دهید و یا اینکه با باز کردن درب کیس هارد را مستقیما از طریق کابل به کیس متصل کنید.

خوب شرایط فیزیکی هارد را بررسی کنید اگر هارد شما شناسایی نشد و یا اینکه در هنگام اتصال از آن صداهایی برخاست به احتمال بسیار زیاد هاست شما وضعیت مناسبی ندارد دراین مواقع پیشنهاد میکنیم چنانچه اطلاعات ارزشمندی بر روی هارد موجود است آن را برای بازیابی پیش متخصصین ببرید که لاوه برا تجربه و دانش تجهیزات لازم را نیز در اختیار داشته باشند. مرکز روشاپارس رایانه با داشتن نیروهای مجرب میتواند شما را در این زمینه یاری کند. 

مرحله‌ی دوم: استفاده از ابزارهای نرم‌افزاری:

اگر شما دانش نسبتا مناسبی در زمینه کامپویتر داشته باشید حتما میدانید که نر‌م افزارهایی در پلتفرمهی مختلف از قبیل ویندور لینوکس و مک وجود دارند که میتوانند اطلاعات پاک شده هارد را تا حدودی بازگردانند. اگر کمی در اینترنت جستجو کنید با بسیاری از این قبیل نرم‌افزارها برخورد خواهید نمود. برخی از این نرم‌افزارها مجانی و برخی پولی هستند که البته بسیاری از کاربران از نسخه‌های کرک شده ی آنها استفاده می کنند. به هر حال به چند نکته توجه کنید:

  1.  اکثر این نرم افزارها تمامی داده های شما را بازیابی نمی کنند.
  2.  استفاده نادرست از این نرم افزارها می تواند اوضاع را از آنچه هست خراب تر کنید.
  3.  اگر اطلاعات ارزشمندی بر روی هارد دارید پیشنهاد میکنیم اقدام به کسب تجربه در زمینه کار با این نرم افزارها را به بعد موکول کنید.

به هر حال سعی می کنیم در بخش های دیگر این سایت به بررسی مفصل این نرم افزارها بپردازیم و مزایا ومعایب هر کدام را توضیح دهیم.

مرحله‌ی سوم: شما نیازمند متخصص هستید

اگر هارد شما خرابی فیزیک داشته باشد و یا آنکه اطلاعات شما آنقدر برایتان اهمیت دارد که نمی خواهید با استفاده نادرست از نرم افزارها اطلاعات خود را از دست بدهید بهتر است به دنبال نتخصصین این رشته بروید. شرکت روشاپارس رایانه ارائه دهند‌ه ی خدامت در زمینه بازیابی اطلاعات است.

بازیابی اطلاعات



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی