بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری

روشاپارس رایانه با داشتن تیمی قدرتمند از متخصصین، قادر است شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌تان کمک کند کاربران می توانند برای بازیابی تصاویر، ویدئو ها و آهنگ هایی که به صورت تصادفی از رایانه، درایو USB، دوربین دیجیتال و سایر ابزار های ذخیره این فایل ها حذف شده اند و از دست رفته اند، به ما رجوع کنند. روشاپارس به شما در بازیابی تصاویر و خاطرات شیرین خود کمک خواهد کرد!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

می تونید با این برنامه اطلاعاتتون رو که اشتباهی پاک کردید بازیابی کنید.

O&O UnErase V2.0 نرم افزاری هست که اطلاعات پاک شده شما در کمتر از چند ثانیه بازیابی میکنه! این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک فایل های پاک شده و یا صدمه دیده شما رو بازیابی میکنه !!! در بازیابی فایل های پاک شده ، نام اصلی فایل و آدرس قبلی فایل نیز بازیابی میشه و بعد از بازیابی اون فایل ممکنه فکر کنید که اصلا اون فایل پاک نشده بود!
این روز ها اشتباهات کاربران و حملات ویروسی بیشترین عوامل از بین برنده فایل ها و اطلاعات مهم کامپیوتر ها هستند. چنانچه نسخه پشتیبانی از فایل ها و اسناد وجود نداشته باشه ، پاک شدم اون فایل ها به منزله نابودی اونها برای همیشه خواهد بود. سیستم عامل ویندوز به خودی خود هیچ ابزاری برای بازیابی فایل های پاک شده و از بین رفته نداره و چنانچه Recycle Bin خالی شده باشه باید قید اون فایل ها رو بزنید! اما نرم افزارO&O UnErase به کمک شما میاد و براتون فایل ها و اسناد پاک شده رو لیست میکنه و میتونید موارد مورد نظر رو انتخاب و در جای امنی ذخیره کنید! محیط بسیار ساده این نرم افزار کار با اون رو برای هر کاربر غیر حرفه ای نیز ساده کرده و کارکردن با اون نیاز به هیچ آموزش و تجربه قبلی نداره!
قابلیت های کلیدی نرم افزار :
توانایی بازیبای فایل ها و پوشه های پاک شده ، پشتیبانی از همه نوع فایل سیستم برای ویندوز (FAT, FAT32, NTFS and NTFS5) ، قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هر نوع درایوی اعم از فلاپی ، درایو های
Zip و USB-Sticks و حافظه دوربین های دیجتالی و ....
قابلیت جستجوی پیشرفته درفایل های پاک شده ، قابلیت بازیبای فوری بدون نیاز به نصب نرم افزار و ....

Download

 

یه برنامه ی دیگم هست توضیحات و لینک دانلود اون رو هم می ذارم.

 

یکی از معروفترین برنامه ها برای برگرداندن فایلهای پاک شده از روی هارد دیسک. همونطور که میدونید وقتی شما یک فایل رو کاملا ازا روی هارد پاک میکنید فقط آدرسش پاک میشه و خود فایل بطور مخفی در هارد میمونه. این برنامه کارش اینه اون فایلها که آدرس ندارند رو بازیابی کنه.


منبع


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۲

نظرات (۲)

سلام - درب لپ تاپم را محکم بستم و دیگه روشن نشد هاردش 750 گیگ هیتاچی هست بردمش برای بازیابی میگن نمیشه وقتی این هارد را در کنار یک هارد دیگه که ویندوز داره وصل می کنم در دیوایس منیجر شناخته میشه ولی در مای کامپیوتر بوت نمیشه در نرم افزار starus recovery partition هم کل هارد بصورت فضای حدود 650 گیگیابایتی unallocated نشان داده میشه و موقع اتصال هم صدای تق تق از داخل هارد میاد با hex داخل نرم افزار هم در بعضی نقاط ابتدایی صفر و یک هست و مابقی اعداد و ارقام و ...  میشه لطفا راهنمایی کنید. ممنون
با سلام من حواسم نبود موقع نصب ویندوز میخواستم پارتیشن درایو سی پاک کنم اصلا متوجه نشدم پارتیشن درایو اطلاعات شخصیم رو پاک کردم دوباره موفق شدم ریکاور کنم همه فایلها اومد ولی اکثرا باز نمیشه مثلا فایلهای ورد و اکسل اومده حجمش هم درسته ولی وقتی باز میکنم یک اروور میده که فایل آفیس ضربه خورده من یک نرم افزار پیداکردم دانلودش کردم که این فایلها رو درست میکنه توی صفحه پیش نمایش کاملا باز میشه ولی موقع سیو کردن میزنه باید نرم افزار ریجستر بشه و سریال نامبر میخواد هرکار کردم نتونستم سریال نامبر پیدا کنم شما که تو این کار خبره هستید اسم نرم افزار هست Office Regenerator_2011  اگه میشه شما کمک کنین یا کرک نرمافزار یا سریال نامبری چیزی بهم بدید یا نرم افزاری بهم معرفی کنید که دانلودش کنم  چون فایلها که خراب شده همه مربوط به مقالات و پایان نامه هست حاصل چندین سال تلاشمه اگه نتونم بازیابی کنمشون واقعا به معنا واقعی بدبخت میشم لطفا کمکم کنید مرسی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی