بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری

روشاپارس رایانه با داشتن تیمی قدرتمند از متخصصین، قادر است شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌تان کمک کند کاربران می توانند برای بازیابی تصاویر، ویدئو ها و آهنگ هایی که به صورت تصادفی از رایانه، درایو USB، دوربین دیجیتال و سایر ابزار های ذخیره این فایل ها حذف شده اند و از دست رفته اند، به ما رجوع کنند. روشاپارس به شما در بازیابی تصاویر و خاطرات شیرین خود کمک خواهد کرد!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بازیابی اطلاعات فلش مموری

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ

بازیابی حرفه ای اطلاعات فلش مموری ها MiniTool Power Data Recovery v6.6.0.0 (پیشنهادی کاربران)

نرم افزار MiniTool Power Data Recovery یکی از قوی ترین برنامه های موجود برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته است. این نرم افزار ساخت شرکت MT Solution Ltd می باشد که از سال 2003 شروع به کار کرده و تا به حال کاربران بسیاری را به طرف خود جذب کرده است و بیشتر کاربران از کار با این نرم افزار رضایت داشته اند.
Power Data Recovery نرم افزاری سودمند و کاربری آسان جهت بازیابی فایلها برای کاربران خانگی می باشد. این نرم افزار قدرتمند نه تنها فایلهای حذفی شما را بر می گرداند بلکه به کمک این نرم افزار می توانید فایلهایی را که از درایورهایی که قبلاً خراب شده بودند یا ساخت مجدد یافته اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیز قابلیت بازگردانی فایلهای مموری های گوشی و دوربین ها، فلش مموری ها و… را دارد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار MiniTool Power Data Recovery:
- بازگرداندن اطلاعاتی که اتفاقی پاک شده اند
- بازگرداندن اطلاعاتی که فرمت شده اند
- بازگرداندن اطلاعاتی که با عوض شدن Fat درایو پاک شده اند
- بازگرداندن اطلاعات بعد از fdisk
- بازگرداندن اطلاعاتی که بر اثر ضربه به هارد از بین رفته اند
- بازگرداندن اطلاعات از انواع هاردها، کارت دوربین های دیجیتال، USB درایوها و دیسکهای فلاپی و ...
- و ....

نظرات (۱)

حتی اگه چندین بار فرمت بشه برمیگرده؟
لطفا جوابو تو وبلاگ خودم بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی