بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری

روشاپارس رایانه با داشتن تیمی قدرتمند از متخصصین، قادر است شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌تان کمک کند کاربران می توانند برای بازیابی تصاویر، ویدئو ها و آهنگ هایی که به صورت تصادفی از رایانه، درایو USB، دوربین دیجیتال و سایر ابزار های ذخیره این فایل ها حذف شده اند و از دست رفته اند، به ما رجوع کنند. روشاپارس به شما در بازیابی تصاویر و خاطرات شیرین خود کمک خواهد کرد!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

Wondershare Dr.Fone for iOS ابزاری قدرتمند جهت بازیابی اطلاعات از گوشی های آیفون ، آیپد و آیپاد می باشد. توسط این ابزار شما قادر به بازیابی تماس های از دست رفته، پیام های متنی، تصاویر، یادداشت ها، بازیابی پیام های حذف شده ، عکس ها، مخاطبین، فیلم ها و ... می باشید. این نرم افزار تمامی فایل هایی که به صورت تصادفی یا هنگام آپدیت ورژن IOS شما خراب شده اند را بازیابی می کند.

رابط کاربری نرم افزار بسیار آسان می باشد و تنها با سه کلیک قادر به بازیابی اطلاعات خواهید بود. همچنین این ابزار قابلیت بازیابی داده های iTunes و iCloud را داراست. همچنین این ابزار قابلیت بازیابی پیام های نرم افزار اجتماعی نظیر واتس آپ ، تانگو ، وایبر و ... را نیز دارا می باشد.

نرم افزار قابلیت پشتیبانی از دستگاه های آیفون 5S / 5C / 5 / 4S ، Pad Air, iPad mini with Retina display, iPad mini, iPad with Retina display, The new iPad, iPad 2 ، iPod touch 5 را داراست و می توانید در ویندوزهای 8.1 / 8/7 / ویستا / XP  از این ابزار استفاده نمایید.

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی