بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری

روشاپارس رایانه با داشتن تیمی قدرتمند از متخصصین، قادر است شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌تان کمک کند کاربران می توانند برای بازیابی تصاویر، ویدئو ها و آهنگ هایی که به صورت تصادفی از رایانه، درایو USB، دوربین دیجیتال و سایر ابزار های ذخیره این فایل ها حذف شده اند و از دست رفته اند، به ما رجوع کنند. روشاپارس به شما در بازیابی تصاویر و خاطرات شیرین خود کمک خواهد کرد!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
حافظهٔ فلش یا فلش مموری یک وسیله‌ی ذخیره‌سازی رایانه‌ای است که می‌توان آن را به صورت الکتریکی پاک و دوباره برنامه‌ریزی کرد. این فناوری عمدتاً در کارت‌های حافظه و یواس‌بی استفاده می‌شود و برای ذخیره‌سازی عمومی و انتقال داده‌ها بین رایانه‌ها و دیگر محصولات دیجیتال به کار می‌رود. این نوع خاصی از EEPROM (حافظهٔ فقط خواندنی پاک‌شدنی و قابل برنامه‌ریزی به صورت الکتریکی) است که در قطعات بزرگ، پاک و برنامه‌ریزی شده‌است. از آنجا که حافظهٔ فلش غیر فرّار است، هیچ نیرویی برای نگه داشتن اطلاعات درون قطعه مورد نیاز نیست. علاوه بر این، این حافظه به ارایه گذاشتن سریع اطلاعات در هر دسترسی (اگر چه به اندازهٔ حافظه فرّار دینامیک دسترسی تصادفی (DRAM)، که برای حافظه اصلی در رایانه‌ها به کار می‌رود سریع نیست) ولی مقاوم‌تر از دیسک سخت (Hard disk) در برابر شوک حرکتی می‌باشد.
امروزه با ارزان شدن فلش مموری استفاده از آن نیز افزایش یافته است. یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید این است که فایل هایش ( تصاویر، فیلمها، نامه ها و.. ) که در کامپیوتر، دوربین، فلش USB یا هرجای دیگری که هستند، به طور اتفاقی حذف شوند در حالی که کاربر به آنها نیاز دارد. خوشبختانه برای بازیابی این فایل ها راه هایی وجود دارد. نرم‌ افزارهایی وجود دارند که شما می‌توانید به کمک آنها اقدام به بازیابی اطلاعات از دست رفته‌ی خودتان بکنید. اگر مطالبی که در فلش مموری شماست برایتان اهمیت زیادی دارند پیشنهاد می کنیم کاربازیابی اطلاعات خود را به ما بسپارید. تیم روشاپارس با داشتن تجهیزات و تجربه‌ی کافی در این زمینه میتواند شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته یاری کند.
بازیابی اطلاعات فلش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی