بازیابی اطلاعات انواع هارد و فلش مموری

روشاپارس رایانه با داشتن تیمی قدرتمند از متخصصین، قادر است شما را در بازیابی اطلاعات از دست رفته‌تان کمک کند کاربران می توانند برای بازیابی تصاویر، ویدئو ها و آهنگ هایی که به صورت تصادفی از رایانه، درایو USB، دوربین دیجیتال و سایر ابزار های ذخیره این فایل ها حذف شده اند و از دست رفته اند، به ما رجوع کنند. روشاپارس به شما در بازیابی تصاویر و خاطرات شیرین خود کمک خواهد کرد!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

روشاپارس رایانه پیشرو در بازیابی اطلاعات

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ب.ظ

از بین رفتن اطلاعات هارد دیسکها به دو بخش تقسیم می شود :

  1. ایرادهای منطقی ( Logical ) هارد : در این حالت هارد دیسک سالم است ولی اطلاعات در اثر حمله ویروسها و یا پاک شدن اتفاقی folder ها ، فرمت کردن پارتیشن ها و … آسیب می بیند.
  2. ایرادهای فیزیکی ( Physical ) هارد : در این حالت معمولا هد آسیب می بیند ( اصطلاحا هد کرش می کند ) و یا موتور هارد دیسک ( Stepper Motor ) لطمه می بیند (البته در هارد دیسکهای جدید بجای Stepper Motor از Voice coil actuator استفاده می شود ). این قبیل ایرادها در اثر نوسانات برق و حمله ویروسها و ضربه فیزیکی به هارد به وجود می آید.

اطلاعات از بین رفته یا غیر قابل دسترسی، عمدتا از طریق تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض المانهای روی برد هارد انجام نمی شود، بلکه از روشهای خاصی انجام می شود که به اطلاعات شما نه تنها آسیبی نرسد، بلکه قابل برگشت باشد.

هاردهایی که بصورت فیزیکی آسیب دیده باشند مراحل بازیابی اطلاعات در محیطی به دور از هر گونه گرد و غبار بنام Clean Room انجام می گیرد تا هیچ گونه به صفحات اصلی که نگهدارنده اطلاعات هستند وارد نشود. و از اطلاعات آسیب دیده شما کپی تهیه می شود.

در ضمن مواردی هم که هارد دیسک Bad Sector داشته باشد از طریق ابزارهای سخت افزاری مخصوصی بازیابی اطلاعات انجام می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۳۰
data recovery

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی